Na konferenciji Nove tehnologije u obrazovanju

IMG_0326I ove godine, zahvaljujući pre svih mojim bivšim učenicima iz 8a i 8b, imala sam zadovoljstvo da učestvujem na konferenciji Nove tehnologije u obrazovanju. Predstavila sam svoj rad pod nazivom Građansko vaspitanje od😦 do🙂 u kome sam se osvrnula na prošlogodišnji rad mojih osmaka i posebno na film 8b neponovljivi koji je snimio moj razred (pravo na prikazivanje i deljenje filma i dalje imaju samo moji učenici, tako da su učesnici konferencije ostali uskraćeni za to malo kinmatografsko remek-delo!🙂 ). Još jednom, velika zahvalnost mojim đacima i specijalna zahvalnost našem montažeru, Aleksandru Miladinoviću!🙂 Prezentacija rada je u prilogu!🙂

 

 

Andjelka Petrovic 2015 FINAL

One thought on “Na konferenciji Nove tehnologije u obrazovanju

  1. Povratni ping: Matematička gimnazija i tehnologije u obrazovanju - TajmLajn

Ostavite odgovor

