A za kraj – licenca! :)

diploma-GG-1Kraj ove kalendarske godine nije i kraj polugodišta, pa samim tim očekujemo još literarnih uspeha, zanimljivih čitalačkih i gramatičkih zadataka i knjiga pročitanih po ličnom izboru. Ali da kraj ove 2015. ne bi bio običan kraj pobrinulu se Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, pa sam konačno položila ispit za licencu – dakle, u novu 2016. godinu ulazim kao licencirani profesor!🙂 Ispit sam polagala u gimnaziji „Sveti Sava“, a nastavna jedinici je bila Radičevićeva poema „Đački rastanak“. Učenici II4 su bili sjajni saradnici, pa im se zahvaljujem na razumevanju i podršci koju su mi pružili na času. Kolege profesori su takođe bili predusretljivi i spremni da pomognu kada god mi je to trebalo. U prilogu se nalazi moja priprema i istraživački zadaci – možda će nekome dobro doći!🙂

 

Priprema za čas

Istraživački zadaci

Ostavite odgovor

