Zašto ne prepisujemo na pismenom?

Ne prođe nedelja, a da na adresu mog bloga ne stigne zahtev nekog nepoznatog učenika, koji prati moj blog ili je na njega slučajno nabasao, koji traži da mu napišem ili prosledim pismeni zadatak na određenu temu. Stižu mi i poruke u kojima mi se nepoznati učenici zahvaljuju jer su, prepisujući radove mojih učenika, dobili najvišu ocenu na pismenom zadatku. To je, pre svega, ružno i nepotrebno. Ovaj blog je napravljen da širi znanje i umenje mojih đaka nesebično, sa svima, ali moj cilj nije da bilo kome u bilo kom trenutku pomognem da krade tuđi rad, trud, maštu ili emocije. Štaviše, krađu tuđih ideja i radova osuđujem i, kada se to dogodi na mom času, najstrože kažnjavam. Treći pismeni zadatak moji sedmaci i ja smo iskoristili kao povod da razgovaramo o tome šta je plagijat, ko je plagijator, kako nastavniku uopšte zna da je rad prepisan i, najvažnije, zašto je kažnjivo krasti tuđe sastave. U prilogu je prezentacija koju smo koristili na času. Pogledajte je pre nego što se odlučite za put koji samo izgleda lakše.

Plagijat

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s